Külön céghez kerül a Nemzeti Közművek ügyfélkezelése

Megosztom
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, az NKM Ügyfélkapcsolati Kft. a tervek szerint nyár végén kezdi működését.

a kép illusztráció

A NKM Nemzeti Közművek Zrt. szerdai tájékoztatása szerint a cégcsoport öt cégének eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati tevékenységét fogják egységesíteni 4,2 millió ügyfelük számára. Az új társaságba szervezik az ügyfélkapcsolati feladatokat, például a személyes- és telefonos ügyfélkezelést, a számlázást, a követeléskezelést vagy a panaszkezelést.

hirdetés

Ezzel megteremtik az alapjait annak, hogy az ügyintézés egy ügyfélkapcsolaton keresztül történhessen, a közműfajtától függetlenül egységes folyamatokkal. Így az ügyfelek számára gyors, gördülékeny, magas szintű szolgáltatást nyújtanak, miközben a cégcsoport belső folyamatai az optimális erőforrások felhasználásával hatékonyabbak lesznek – emelték ki.
A közleményben az NKM felidézte azt is: ügyfelei tavaly június óta egy helyen intézhetik áram- és gázszolgáltatási ügyeiket országszerte.

Forrás: energiaoldal.hu – MTI

Kapcsolódó cikkeink



Megosztom
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Vélemény, hozzászólás?