Telefonon intézik leginkább ügyeiket a fogyasztók

Megosztom
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


A földgáz- és áramfogyasztók körében a legnépszerűbb kapcsolattartási mód továbbra is a telefonos ügyintézés, de egyre fontosabb szerepe van az internetnek, amelyet az ügyet intéző lakossági válaszadók mintegy negyede vett igénybe tavaly – derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal felméréséből.

Az energiahivatal az MTI-hez eljuttatott csütörtöki közleményében felidézte, hogy a korábbi évekhez hasonlóan tavaly ősszel is kérdőíves vizsgálatot indítottak a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségének felmérésére, ennek egyik kiemelt területe a kapcsolattartás és a kommunikáció.

kép: Flavia

kép: Flavia

hirdetés

Országos szinten a különböző ügyfélszolgálati lehetőségek közül az internetes ügyfélszolgálat megítélése a legjobb.

A földgázfogyasztók adatait vizsgálva az internetes ügyfélszolgálatot 2008-ban még csak 11 százalék használta, 2012-ben már 26 százalék, majd 2014-ben 27 százalék. Az e-mail ügyintézés igénybevétele korlátozott, 2009 óta 5 százalék körül stagnál – közölte a MEKH.

MTI

 

Kapcsolódó cikkeink



Megosztom
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Vélemény, hozzászólás?