Benzint kilencszázért, valaki?

Az Opel Ampera és ikertestvére a Chevrolet Volt egy villanyautó, de valójában hálózatról tölthető (plug-in) hibrid. A működése sok hasonlóságot mutat a Toyota Prius-szal, de lényeges különbségek is vannak.

fotó: totalcar.hu

hirdetés

A benzinmotor képes akár követlenül is bekapcsolódni a hajtásláncba, villanymotorból pedig kettő is van. Az autó felépítése elég érdekes, a tengelytáv 2,85 méter, ami a Mercedes E-osztály kategóriája, a csomagtartó 310 literes.

Milyen az élet az Amperával? És mennyit megy egy töltéssel? Megéri? És ha nem, hány forintos benzinárnál érné meg?

Részletek a totalcar tesztjében

Kapcsolódó cikkek
Genfben alig van elektromos autó

Úgy tűnik, az elektromos autók közel sem terjednek olyan gyorsan, mint azt az elmúlt években várták. Az idei genfi autószalonon Elolvasom

Hibrid űrhajóként támad fel az MZ?

Legtöbb honfitársunk emlékeiben az egykori keletnémet márka egy szerű, megbízható, diszkrét kék füstöt eregető motorként él, de Indiában más jövőt Elolvasom

3 Ft/km: itt a világ leghatékonyabb elektromos autója

Egy startup cég kifejlesztette a világ leghatékonyabb elektromos járművét. A Japán Keio Egyetem 26 különböző céggel működött együtt a fejlesztésben. Elolvasom

Új bevetésen a napelemes repülő

Ezúttal az Egyesült Államokat szeli át a Solar Impulse nevű, öt világrekorddal is büszkélkedő különleges napelemes repülőgép. , dots: true, dotsSpeed: 1200, rtl: false, }); });

Vélemény, hozzászólás?