Nem kacsa: elektromos Kacsa!

Magyarországon született újjá ez a kedves és most már környezetbarát 2cv.

Elektromos Kacsa fotó: evpermanent.com

Az átépített jármű sík úton 75-80 km/h sebességre képes, a hatótávolsága Nyáron 50-60km, télen 30-40 km.

Az új motor. fotó: evpermanent.com

hirdetés

Menetdinamikában 50km/óráig semmiben nem marad alul a robbanómotoros autókhoz képest, köszönhetően a rugalmas és nagy nyomatékú villanymotornak.

A teljes fogyasztás, beleértve az akkumulátor és a töltő veszteségeit is 150-175Wh/km-re adódik. Ez vezérelt (régebbi nevén éjszakai) áramról tankolva kb. 3Ft/km üzemanyagköltségnek felel meg.

Az akkupakk. fotó: evpermanent.com

Akit az átépítés részletei érdekelnek, további aprólékos leírást talál a Permanent Kft honlapján, az alábbi linken:

http://www.evpermanent.com/hu/info3hu.php

Kapcsolódó cikkek
Már biztosra vehetjük: lesz crossover az új Ladából!

Eddig csak tanulmányként láthattuk és a sorsa is bizonytalan volt, de tegnap az AvtoVAZ bemutatta a nálunk is várva-várt Lada Vesta crossover Elolvasom

Olcsóbb a román áram Magyarországon, mint Romániában?

Magyarországon a lakosságnak kevesebbet kell fizetnie a villamos energiáért, mint Romániában, annak ellenére, hogy az áram egy részét Magyarország Romániától Elolvasom

Zöldfűtés és -áram a Föld természeti kincseiből

Hévíztermeléses, avagy közvetlen felhasználású geotermikus energia hasznosításában Magyarország a világon az első 10-ben van a szakértő szerint. Ennek ellenére ilyen Elolvasom

A Transgaz hitelezőket keres a Magyarországon is áthaladó BRUA-gázvezeték megépítéséhez

A román Transgaz földgázszállító vállalat az uniós támogatás mellett saját nyereségéből és hitelből fedezi a Bulgáriát - Románián és Magyarországon Elolvasom

Vélemény, hozzászólás?