Az LMP korlátozná a budapesti autós forgalmat

Megosztom
  •  
  •  
  •  
  •  


Csárdi Antal, az ellenzéki párt fővárosi képviselője vasárnap Budapesten tartott sajtótájékoztatóján megismételte, hogy az LMP két vonaljegy árában meghatározott, a csúcsidőszakra érvényes napijegy formájában szedne dugódíjat.

Kizárólag egy ilyen megoldásból származhat ugyanis annyi bevétele a fővárosnak, amelyből érdemben javítani lehet a budapestiek életkörülményeit – mondta a politikus, aki szerint a Tarlós István főpolgármester által javasolt évi ötezer forintos dugódíj értelmezhetetlenül kicsi hasznot hozna.

kép: moTmeN/indafoto.hu

kép: moTmeN/indafoto.hu

hirdetés

Csárdi Antal úgy fogalmazott, a gépkocsiforgalom kinőtte a várost, ezért hátat kell fordítani az elmúlt ötven év városfejlesztési gyakorlatának, amely az autós közlekedés kiszolgálására épült.

Az LMP budapesti képviselője ismételten a dugódíj bevezetésének feltételeként említette a tömegközlekedés minőségének jelentős javítását. Kiemelte a sugárirányú, az agglomerációt érintő fejlesztések fontosságát, például a gödöllői HÉV összekapcsolását a 2-es metróval, valamint a 3-as metró kétirányú meghosszabbítását.

energiaoldal.hu – MTI



Megosztom
  •  
  •  
  •  
  •  

Vélemény, hozzászólás?